Pasek zakładek

środa, 17 sierpnia 2016

Co w najbliższym czasie na blogu?

Krótkie info o tym jakie łowiska pojawią się w najbliższym czasie na blogu.

W pierwszej kolejności na pewno pojawi się opis zbiornika znanego okolicznym wędkarzom tj. Wapna Jordanowo, na którym miałem okazję już kilka razy wędkować i mam przygotowane również zdjęcia znad wody.

Planuje również w niedługim czasie wstawić opisy kilku łowisk z okolic Krosna Odrzańskiego między innymi: jeziora w Osiecznicy oraz Niemki Dużej i Małej. Jak również dwóch jezior nie należących do PZW tj. jeziora Branków koło Dąbią i jeziora Kałek w Gryżynie. Zapewne powstanie także opis jeziora Dziarg w Kosobudzu, ale to dopiero po kilku jesiennych wyprawach na spining. Jeżeli czas pozwoli chciałbym się również wybrać na ciekawe łowisko komercyjne w Dąbiu, na którym panuje zasada złów i wypuść (nie znalazłem informacji i podobnym łowisku w okolicy). 

A wody płynące? Na pewno jak zacznie się sezon na drapieżnika zawitam nad Odrą, więc kilka wpisów z różnych miejsc nad tą piękną rzeką też powstaną. Możliwe, iż zawitam także nad Bobrem.

Co do relacji z wypraw, aby takie powstały muszą oczywiście być ryby. W ostatnim czasie kilka razy byłem nad wodą jednak bez efektów. Jak dopiszą na kolejnych wyprawach ryby, to znaczy uda się złowić coś ładnego albo chociaż fajnie połowić, to wpis też się oczywiście ukaże.

Zachęcam do śledzenia mojego bloga wędkarskiego i lajkowania fanpage na fb :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz